Prehab Yoga

Shutter%20prehab%20yoga

Prehab Yoga handler om at udvikle en modstandsdygtig og velfungerende krop i balance. Her vil du opnå en styrke, smidighed og balance, som er funktionelt anvendelig og som danner grundlag for en smertefri tilværelse med overskud.

Metoden er udviklet som et supplement til at øge atleters performance og restitutionsevne, men er også for dig som ønsker at forebygge en smertefri krop.

På grund af

Hvad end du ønsker

vil kunne bidrage til øget performance og større smertefrihed i hverdagen.

med fokus på sund teknik og anatomisk præcision.

balance. smertefri krop i balance. Med fokus på sund teknik og anatomisk præcision, vil du udvikle en styrke, smidighed der gør kroppen særlig modstandsdygtig overfor og

lægges stor vægt på alignment, for en sikker og dybdegående yogapraksis.

Prehab Yoga er det  og resititi skader, ledsmerter og kropslige ubalancer. Øger styrke, smidighed, balance og restitution.

Grundelementer

Alignment

Det centrale i Prehab Yoga er evnen til at

Restitution

der giver den fulde fysiologiske og mentale udbytte.

Props

Vi inddrager props, hjælpemidler, som giver stabilitet og sikkerhed i stillingen og muligheden for at gå dybere og udforske vores grænser. Brugen af props er til stor hjælp hvis vi arbejder med fysiske udfordringer, såsom ryg eller knæ-problemer.

– Sequencing

– Timing af stillingerne: For at få den fulde fysiologiske effekt på bl.a. nervesystemet, hormonsystemet og fordøjelsen arbejder vi på at holde stillingerne i længere tid. Dette styrker også vores evne til at samle opmærksomheden på kroppen, sindet og åndedrættet, vi skærper koncentrationen og lærer at være til stede i øjeblikket.

Fysioterapi / personlig træning
Personlig%20tr%c3%a6ning%20ingelise